Varit genomförkyld

i flera veckor nu ta migtusan...sjukt trött på det men nuäntligen börjar jag anaen ljusning... Börjar äntligen få lite energi tillbaka o denvälkomnar jag med öppna armar...
 
Dags för avslut i vissa kapitel i dagarna o känns riktigt bra. 
 
 
Snön har ju kommit med... slog ju till rejält o i onsdags på väg till jobbet tog jag det himla lugnt o vackert, men på norsholmsbron möttes jag av en vägg av modd o det slutade tack o lov lyckligt (lite skapad bil bara) men änglavakt då de lika gärna hade kunnat kommit någon bakom mig som kört rakt in mig där jag stod åt fel håll på motorvägen... skapligt skärrad vill jag lova.... Har gått igenom händelsen 40 ggr i huvudet o tror jag gjorde någorlunda rätt, men nått gick bara fel liksom...
 
Jag kom fram välbehållen men i chock till jobbet i allafall... 
 
 
Skullevarit på julbord med jobbet i onsdags med, men de ställdes in pga vädret... får hoppas de bara blir lite framflyttat, men de märks...
 
Längtar till kvällen då kärleken kommer på besök o stannar hela helgen o imorrn ska jag göra nått spännande... Äntligen... Wiiieee!!
 
Ta hand om er o kör försiktigt där utepå vägarna!! Kram

Kommentarer
Postat av: Joseefin -Happy Days-

Vilken tur att det gick bra med dig, otäckt med hala vägar... Ha en mysig helg med kärleken. ;-)

Kram på dig

2012-12-07 @ 01:24:50
URL: http://myhappydays.se
Postat av: Emma Ståhl

Henka gjorde samma sak på den bron i onsdags. Snurrade runt 2 varv å in i räcket, som tur var det bara bilen som tog skada.

2012-12-07 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback