En mysig vårig helg

är över...
Hade en kanonhelg denna vecka. Jag o tjejerna åkte till mina föräldrar i fredags efter dagis och myste med dom. Var ute o blåste såpbubblor och fika och letade sniglar i rabatten. Jag fotade rätt mycket och ska gå igenom o ev visa er nån...
Kom till huset i går eftermiddag kväll och i dag var vi ute i trädgården och röjde ordentligt fram till lunch, och sen blev det en spontan playdate med goa vänner som stannade hela eftermiddagen och kvällen. Så himla mysigt o trevligt... trots matkoman efter Grillad fläskfilé, pomme, sallad, lökringar och min specialsås. Mums för grillat alltså... bara doften från närman tänder grillen är ju så sommar .
Har jag nämnt att jag fått extrajobb? Som produktfotograf ... ska även göra reklamblad för det företaget och det känns verkligen kanon då jag kommer kunna jobba hemifrån ... perfekt kvällsnöje när barnen somnat och jag ligger o slöglor på tv...då kan man ju jobba och tjäna pengar samtidigt =)
Har ni fått er deklaration än?
Danne fick sin i veckan men jag har inte fått min ännu... dock var jag jag inne och tjuvkika, men vill ju ha den i handen med så man kan ta tag i allt som ska fixas iom husförsäljning och ev bensinavdrag o alltannat jobbigt...
Ha nu en underbar vecka!!! Njut i solen och värmen och ta till vara på alla glada stunder.
Stort tack för allaera kommentarer i de senaste inläggen... värmer att höra hur många som bryr sig!! Tack!!

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Så härligt med roligt extrajobb, perfekt ju!! :-) Grattiskram! :-)

2012-03-26 @ 13:07:16
URL: http://myhappydays.se
Postat av: My

Vi kickade på nätet och deklarera där, men vi hade ju bara resavdrag så det var inte så krångligt. Perfekt att man kan se på nätet!

2012-03-29 @ 08:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback