Blir tomt..

här varannan måndag..... Ska till dagis 6.45 o sen ser jag inte barnen på en vecka...
 
Tur man har katterna i bland. 
Har lite kuligt o se fram i mot i veckan dock så jag ska nog överleva även denna vecka... 
 
Väntar på lite svar på saker o ting, ska ut o bowla, fixa o dona och en härlig helg att se fram imot. O så tycker jag tiden bara springer i väg nuförtiden.... Va de så här när vi var barn med, eller är det därför de flesta vuxna är stressade? För att tiden springer ifrån oss? 
 
Ha en bra måndag!! Kram

Kommentarer
Postat av: Mattias törnqvist

Hej
Vilka små söta katter du har och lägenheten ser oxå fin ut.
Hoppas att veckan blir bra.
M.V.H Mattias

Svar: Tack snälla! Visst är dom söta. Busiga o vilda, men underbara. Vid nästa storstädning kan jag fota lägenheten mer i sin helhet så ni får se.
Vickiz

2012-11-19 @ 09:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback