Härlig helg!

Haft en härlig helg med sällskap av pojkvännen. Han kom hit i fredags o igår förmiddags åkte vi hem till honom i västervik o hade en underbar dag med mysig promenad, viss shopping och underbart god mat med härligt sällskap,

I morse åkte jag buss från västervik o folket runt i kring trodde nog jag skulle hosta ihjäl mig för jisses vilken hostattack jag fick... varade väl till o från ungefär halva resan o de fransyskor som satt 3 rader framför tittade livrädda på mig =P

Haha, illa. Men hostan har jag väl haft i 14 dar snart så jag är van... känns som revbenen snart går av o ryggen värker med.

Tagit ett varmt bad och legat på spikmattan en stund nu o hoppas det hjälper lite.

Har sett grannar och vänners bilder o fönster o sett att många fuskat med advenstljusstakar och stjärnor o är så sjukt sugen med... Vill, men ändå inte... Men våga vägra november så varför inte skapa myskänsla o julkänsla... trots allt inte ens en månad kvar nu ju =P

 

Ny vecka med nya möjligheter startar i morgon. Tjejliganblir samlad igen och jag hoppas på att detta blir en underbar vecka med massa problemlösningar och svar.

 

Ta hand om er i novembermörkret.


Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att du skaffat ny kille :)
Hur länge har ni träffats då?

Svar: Sen augusti ungefär =)
Vickiz

2012-11-28 @ 23:58:30
URL: http://www.taki6.tk
Postat av: Ida

Grattis eller vad man säger... :)

Hoppas det går bra för er!

2012-11-30 @ 18:16:36
URL: http://www.taki6.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback