Söndagsfotografering

Har ännu inte bett om lov till o visa några av bilderna från söndagsfotograferingen, men jag fastnade också på några kort =) bjuder på en av dom tills vidare.


Nu ska jag väcka sjuklingen Nathalie som fått såkallade Svinkoppor... Sitter under näsan o jag trodde de berodde på snorig näsa o kyla i kombination men var till vårdcentralen idag o där trodde domdet med... Salva morgon o kväll i 5 dagar nu då =/ Men men, är det inte värr än så iallafall så går de ju an.

Dags att ta tag i eftermiddagen nu då.

Ha de bra allihopa! O kul att så många tittat in de senaste dagarna!!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så vacker du är min dotter.. Älskar dig och dina små hjärtan..Kram <3 <3 <3

Svar: Älskar dig med mamma!
Vickiz

2012-11-02 @ 13:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback