Ni som inte har mig på Fb...

Har förändrat mig lite...
 
 
Inget jätteallvarligt, men jag har varit hos frissan o klippt lugg.... förstå... va nog 10 år sen minns... 
 
De va tänkt å va en snelugg först... Så här:
 
men nu har jag fixat till de lite på egen hand o har den som hellugg... tyvärr ingen bra bild i denna dator... kanske visar i kväll eller så... 
 
Trivs bättre o bättre med mig själv faktiskt efter många års dåligt självförtroende... Synd men vanligt problem har jag märkt ju mer jag pratar om det. Inte många tjejer som är helt nöjda. Många grabbar kanske också har sin krämpor o skavanker dom tänker på givetvis, men inte alls i samma utsträckning tror jag.
 
 
Normalt, men onödigt. Vi borde bara inse attvi är vackra som vi är. Oavsett vad vi i dag tycker kunde vara finare, smalare, fastare, större eller mindre så är vi alla vackra.
 
Haha, jag kanske skulle ta åt mig av det jag skriver med då jag har mycket jag upplever som skavanker, men dom faller bort sakta, en efter en.
 
Ta hand om Er o ha en underbar måndag. 
 
De ska jag för i dag kommer mina älskade döttrar till mig för en tjejligevecka!!! Yeay!!!
 
**Puss & Kram**

Kommentarer
Postat av: nick

vickan är är snygg nu är tjejen med utstrålningen i eneby igen lyser upp hela eneby igen
ps hon ser ut som 23 år med

Svar: Hahaha, tack du...
Vickiz

2012-11-03 @ 18:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback