Polisskolan

Hahaha vilket underbart program! Har suttit o skrattat mer eller mindre hela tiden. Människorna i är så härliga o så detaljerna... Munkar till fikat =D Kan klart rekommendera er att se den...
Inte många serier man skrattar åt längre, o idag behövs skratt.
 
Hämtade mina älskade barn idag... Som jag saknat dom!! Trötta men himla mysiga va dom. När dom somnade gosade jag ner mig i soffan under en mysig filt med levande ljus i hela vardagsrummet o tänkte jag skulle ta tag i bloggandet på riktigt. Dvs mer än 3 inlägg per halvår =P
 
Hoppas ni har lite förståelse efter allt men genomgått.
Är nere i en riktigt trött period. Orkar inte mycket extra utöver alla måsten...
Men så är de rätt skönt att skriva lite så här ibland med. O nyttigt ska de ju va med. Så de blir både positivt o negativt hädanefter i min blogg... Om jag orkar hålla den igång dvs... Försöka ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback