Tihi

Vet ni vad jag gjorde i fredags efter jobbet.... 
 
KÖPTE EN NY KAMERA!!! 
 
 
Jippiiiieeeeee!!!!
 
Nu äntligen är Vickan på G igen!!
 
Längtar efter barnen som tusan nu, på flera sätt ikväll.... Vill hållaomdom,pussa på dom men även fota dom. men tack vare mörkret lär jag nästan få hålla mig till helgen med o ta lite fina utebilder på dom nu... Var ute i skogen o fotograferade vännen med barn i dag. Kändes lite ovant, men fick några riktigt bra. O till o med vännen vart nöjd på bild ;) Löv u !! 
 
Är så glad för att jag har mina älskade vänner i mitt liv. Ni gör mig lycklig.
 
O då menar jag alla er som jag inte nödvändigtvis pratar med varje dag med... Jag är glad över alla ni som stöttar o som frågar hur de e. Det är inte lätt att ringa nån o säga; Idag ärdet jobbigt.... 
 
Jag har några som verkligen fått stå ut med mycket till o från. O jag finns när ni behöver med, men devet ni ju =P 
 
Numera kommer jag förhoppningsvis lägga in lite fler bilder i bloggen med då.. lovar inget som vanligt, men ska försöka o har ju nu iallafall en roligare kamera att fota med. 
 
O vad min bebis heter undrar ni kanske med... 
Nikon D3200 med 18-105
 
Underbara bebis vad du va efterlängtad =) 
 
 
Ta hand om Er o njut avlivet. Vi lever bara en gång så lev lycklig!! Även det lilla räknas!!
 
**Puss & Kram**
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback