Svackor i bloggandet

Händer lite för mycket i livet för att jag ska "orka" lägga tid vid datorn... 
 
Tänkte i allafall satsa på en om dagen, men vissa gånger kanske de uteblir med... 
Ville inte ha massa Måsten i mitt liv då jag är riktigt lycklig som det är i dag.
Barn o Kärlek är mitt Liv.
 
Mina döttrar o min pojkvän ger mig massa energi och att sitta vid datorn är inte min prio. 
 
Hoppas ni har överseende med detta och de flesta som läser min blogg är säkert vän med mig på fejjan med antar jag. 
 
 
Önskar er en underbar vecka!
 
En egobild bjuder jag på i dag... sällan jag är nöjd med foton på mig själv men var på Modellfabriken för 2 veckor sedan o då jäklar.... Massa fina bilder på mig, barnen och min mamma =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback