Underbar dag

Full fart o ändå nöjd. 

Va rätt inställd på att livet skulle förändras drastiskt efter att tvillingarna skulle komma till oss. Är så glad över hur snälla dom är som låter oss få en liten mjukstart i livet som fyrabarnsfamilj.

Hållt igång sen 5.30 idag då de ville ha mat. Cornelia kom upp yrvaken en kvart senare o sa att tvillingarna va dumma som väckt henne. Sen log hon o pussa dom god morgon o sa glatt att de inte gjorde nått. Sötis!!

Lämnade barn i skola o dagis runt 9 o tog mig sen hem till Mathias o småttingarna för frukost o bad för de små. Sen sprang timmarna iväg medan Mathias bl.a. Åkte o storhandla så plötsligt va de dags o klä de små å åka o hämta de stora. 
Cornelia tyckte de va så mysigt att de små va med i bilen o ville sitta bredvid Sebastian. :)

Åkte ner till dagis o där tog vi med de små o hälsade på all personal som varit så nyfikna i veckor nu. 

O Nathalie blev så galet stolt att hon va alldeles stirrig o stressad över att hinna visa alla. Hon lugnade ner sig något så vi kunde visa upp de minsta för alla Nathalies dagiskompisar. Nathalie stod stolt som en tupp bredvid sina syskon. 

Åkte hemåt sen o tjejerna ville genast ut o leka på gården. O jisses va de lekte. De va 10 flickor o en pojke när jag tittade ut. 
Vet inte hur länge de alla lekte tillsammans men så underbart o se. O knappt inga bråk eller dispyter heller tror jag. 

När vi väl ropade upp dom kom dom utan tjaffs o åt bra o lekte bra därefter. Lite gnäll när jag avbröt leken för att sova, men sen gick de undan ändå. 

Knappt en bok senare sov dom båda o lagom till de stora sov va de små hungriga igen. 

Full fart mest hela dagen :)






Åh va jag älskar mina barn. 
Dom gör mig hel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback