Chubbisar






Älskar vartenda veck på deras kroppar. 

Insåg idag att deras lår är så knubbiga att jag inte når runt... Haha. 

Så kan de gå. Ska till BVC i nästa vecka o jag är nyfiken som vanligt på nya siffrorna. 

De blir fem månader snart. Helt sjukt. 



Mat är så gott. Gröt o katrinplommon är favoriten. Men idag gick potatis o palsternacka bra med. 
Broccoli o majs va sådär så de måste vi prova igen om några dagar. 

Men så tänker jag att de kunde inte bli bättre. De räcker med en förkylning så droppar dom i vikt. Nu har dom o ta utav. 

Va på himpa o simma massor igår. 
Min mamma o mina fastrar va med så vi turades om o simma o passa bäsarna. Sen blev de till o shoppa med mamma. Ingelsta. :) me like. 

Massa nice rea o jag hittade äntligen jeans till hösten. Gått från storlek 34/36 till 38 om lår o höft. Blev ju fan deppig när jag gick igenom kläderna jag hade. 

Nån intresserad? Massa jeans som jag inte vill ge myrorna eller UFF. 


Stod i kön på hm när en kvinna kom o prata som om hon kände oss. Klämde på bäsarnas lår o pratade massor med dom. Trodde som vanligt o som alla andra att de va två pojkar så jag betalade mina varor o satte sedan på dessa ; 




 Måste tydligen markera med färger.... Eller hårband ... 

Kvinnan kom fram igen o berömde de små för å va gudomligt söta. Hon berättade att hon va 72 år (!!!) o både jag o mamma tappa hakan... Trodde hon va 55 Max 60.... Frågade vad hemligheten va men fick nog inget bra svar mer än å njut o lev... 


Nu faller regnet ordentligt utanför. Önskar de kunde regna uppåt till istället eller också. 

Så himla tragiskt. O otur med planen som inte kunde flyga dit pga oväder. Läste förut att de va i Västerås nu så nu hoppas jag de får bukt på branden. 

Imorrn kanske de blir skänninge marken. 
Beror lite på väder o vind faktiskt. 
Vore mysigt. Min farfar stod som knalle i över 50 år på skänninge. Sålde leksaker o gipsfigurer. 

Ta hand om er!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback