Dagen idag för fem månader sen...

Ctg igen... Hann o göra ett X antal under graviditeten varav 98% var 28/2-6/3 då vi låg inne för o hindra tvillingarna o komma ut. 
 
Droppet jag satt fast med i tre dygn. 
 
Var fri droppet i några timmar i Linköping... För å konstatera att det inte gick så de kopplade på det igen. 
 
 
12/3 gick vattnet kl 8.50 så de blev ett akut kejsarsnitt. 
Här lägger man bedövning. Märklig känsla. 
 
 
Lång väntan ( i verkligheten minuter men upplevdes som en evighet) 
 
 
 
Många slangar o maskiner va de. 
 
 
Fint klädda var vi allihopa. 
 
 
 
 
 
 
 
Många underbara hjälpte våra bebisar i sin alldeles för tidiga ankomst. 
 
Här de ner till Neo. 
 
 
 
 
Några timmar efter snittet fick jag frågan om jag inte ville träffa mina barn. Brast i tårar direkt. Underbara Veronica på bb. 
 
Fick rullas ner med sängen. 
 
 
Första gången vi höll våra små. Underbart. 
 
En lyckans dag. Minns så väl att jag inte ville lämna dom den kvällen. Blev hämtade av sköterskorna o åt nått o trodde jag snabbt skulle somna av utmattning. Så blev de inte. Låg å tittade länge på min sovande älskling. Nyblivna pappan. 
 
Lyckans dag , då livet blev komplett. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback