Dop idag



En va klarvaken o en sov under dopet. 


Under dopfikat sov de båda rätt länge men sen va de två pigga o glada barn. 




Kom hem efter några timmar o då va de klippt slut igen. 


Imorgon är de måndag igen. 
Detta betyder att Mathias jobbar o vi tre blir själva igen. Vännen börjar också jobba o döttrarna är hos pappan... 
Ensamt. Men skönt kanske vad vet jag. 
Knappt vart själv än. 

Läkartid kl 15, tisdag va de nått annat, onsdag BVC o får hem älsklingarna, torsdag rix fm festival i stan , fredag hämta nycklar till lokalen, lördag är de dop för våra tvillingar o söndag ska döttrarna på ännu ett dop, Mathias va med sin bror, o jag o tvillingarna på 1 års fest. Ojojoj. Vi lär va skapligt trötta sen. 

Nu längtar jag till onsdag först å främst. Dagen då jag blir hem igen ❤️❤️ 

Ta hand om er. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback