Kärlek






O syskonkärlek; 


Jennifer va jätteledsen förut o Sebastian blev alldeles nervös. Låg o tittade på henne o klappade på henne o tog hennes hand. Tittade sedan på mig nervöst som om jag skulle sagt att de va hans fel. Tittade tillbaka på henne igen o då tänkte jag smyga fram mobilen o ta kort men nä, han vände sig mot mig iallafall. Så bedårande. 

Nu är de så himla mysigt med de små. De bubblar o skrattar o övar på nya saker hela tiden. 

Så tacksam över att få vara deras mamma. Så tacksam att ha fått fyra underbara barn. Saknar de stora rejält nu.... 

Imorrn ska vi på dop. Mitt kusinbarn döps. Provade en klänning från klänningsgarderoben ikväll. Hihi, hittade fyra klänningar med prislapp kvar. Men imorrn invigs en utav dom. :) 

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback