Skänningemarken.

Mina föräldrar, min bror o jag o tvillingarna hade en underbar heldag tillsammans igår. 

Åkte redan runt 10 o va hemma till nästan 19. 

Barnen skötte sig exemplariskt o några fynd följde med oss hem :) 

Målet va saltgurkan ;) tradition. Allt annat är en bonus. 









Perfekt marknadsväder o lagom mycket folk va de men väldigt mycket getingar. Men dom är ju överallt just nu. 

En o annan ville säga nått om tvillingarna o många leenden blev de. O så idiotkärringen som jag vart fly förbannad på. Hon beklagade mer eller mindre tvillingarna. De va så fruktansvärt jobbigt så. Nu när de klarar sig bättre själva är de så skönt men jag avundas dig inte sa idioten. Hennes stackars tvillingar va 25 år idag... O jag beklagar så att de föddes med den mamman. De hade jag velat sagt men nä... Idiot... Kunde hon inte bara hållt käften då om hon nu inte hade nått vettigt o säga. Blev så ställd då hon kom fram med ett leende o trodde hon ville säga nått kul. De där va bara jävligt onödigt. 

Nä, idioter finns de gott om o den sista är ännu inte född. 

Jag beklagar i allafall inte att jag fick äran o bli tvillingmamma. Om de va nån som trodde de ;) 
Mina barn är min lycka, min kärlek, mitt allt. 

Mina vackra fyra små busfrön som kan va så underbara samt så busiga o bråkiga. Precis som barn ska vara. 

Inte alla som är så rik som jag. 
O jag tar inget förgivet o jag är tacksam varje dag. Lite mindre i trotsålder bara ;p hihi ... 

Ta hand om er. 
O snälla, tänk på vad o hur ni säger saker till medmänniskor i kring dig. De kan göra ont o förstöra rätt mycket med några enkla ord. O glädja enormt med andra. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback