Vuxit ikapp.

De växer så de knakar. 
Nu är dom ikapp kurvan de har på BVC. 

Struntar i kurvan i sig igentligen men känns rätt skönt som riktlinje. 



Sebastian väger 8,3 kg o är 64 cm lång. 

Jennifer väger 8,2 kg o är 65 cm lång. 




Älskade småttingar. 

Tyvärr firar vi dagen med å få/ge första alvedonsuppen. Hostar o snorar o är allmänt griniga. 



Sen känner jag mig rätt ok med mig själv nu. Vet att jag har flera kg kvar men de struntar jag i för jag mår bra. 
Riktigt bra. 




Sen gjorde jag en upptäckt idag på BVC  

Våra 2 bebisar med stolar o en skötväska väger nu 30 kg. De bär jag. Upp o ner för våra två trappor. Fram o tillbaka hit o dit. Jisses. Inte konstigt att höften knakar till ibland. 

Fredag! Underbart! Imorrn är hela familjen samlad lediga igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback