Make up inför söndag

Hade en otroligt härlig tjej från Mary kay på besök idag. Gick igenom lite om söndag o make up inför bröllopsmässan. Inte långt kvar nu. Ska till frissan på onsdag o kolla frisyren med. 

Kläderna är ju klara sen i tisdags så alla bitar faller på plats :) 

Fick hem mina älskade döttrar idag!! Är så underbart när dom slänger sig i famnen på en o jublar över att se en. Så jobbigt o va ifrån dom på halvtid men vill inte bråka med pappan då jag vet han känner likadant o de e våra barn. 
Skulle han däremot komma o fråga om jag vill ha dom på heltid så skulle jag inte tveka en sekund. 

Hade en mysig kväll o hann to.m spela ett spel innan sänggående. 

Nu är de soffhäng sista timmarna innan sängen. Full fart i magen, framförallt den till höger röjer rejält ikväll. 

Åh nu kom jag på att de snart är fredag med... Se de små liven igen. Löv it!!! 

Ta hand om er i kylan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback