Shopping

Är jag sjukt sugen på. Nån som har några tusen över åt mig så jag får shoppa loss igen? 

Ska iallafall åka o leta efter nått litet till morgondagens fotografering, o ev en skönare bh. Inte van att ha nått utan bygel men nu klämmer de åt överallt. 
Sa till Mathias igår att nu kan jag inte längre sitta vid soffbordet o äta då jag liksom inte når fram utan att trycka ihop hela magen o boobsen till nått jätteobekvämt. 

Tur magen kan agera bord nu :) gäller dock att hålla i tallriken för annars blir den nerputtad av twinsen. 

Är med i olika tvillinggrupper på fb o nu kommer nya tvillingpar nästan varje dag o man längtar ju inte mindre direkt. Vill inte att dom ska komma än, men vore trevligt om vi kunde snabbspola lite. 

Tur man har nått å se fram imot varje vecka nu. Är de inte bm så är de ul eller fotografering ;) 

Ta hand om er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback