Bidde lugnt



Blått o rosa. Genus finns andra som tänker på o jag kommer låta mina barn leka med både dockor o bilar sen. 










O Sebastian fastna inte på bild när vi var till folkparken igår. 

Barnen bada lekte o hoppa. Fikade åt glass o myste på filten. 
O fotboll. De tyckte de va roligare än jag anat. Hihi ibland överraskar dom mig.



Cornelia skrek i går kväll att de va en igelkott ute o så insistera hon på å få min mobil med sig ut. Haha, sötisen. Ser ni igelkotten? 



Tadaaaaa!! 

Vi funderar lite på när tvillingarna ska förstå att dom har varann. Nu har de tittat lite på varann o ler o bubblar på sitt egna lilla vis o de e så bedårande. 
Konstaterade även häromdagen i sörping att att få tvillingar är en social grej. Många kommer fram o vill titta o prata o fråga. 

Klassiker som 
" är det en äggs eller tvåäggstvillingar" 
Gärna efter att de frågat
" är de två pojkar eller?"
Och fått svaret, nä en an varje. 

Det går inte att få enäggstvillingar av olika kön.... Omöjligt... 

"Perfekt, då är ni väl färdiga nu då?" 
Kanske kanske inte. Vem är du o avgöra det? 

"Oj de måste va jobbigt"
Nä inte än. Kom igen nästa sommar när de springer åt varsitt håll. 

M.m m.m... :) 

Oftast är de på ett positivt sätt men ibland tröttsamt. 



Cornelia kom ikväll o sa att de va så vackert på himmelen. Håller med henne men tyvärr svårfångat på bild. 

Nu är vi nära årets överraskning med. 

På lördag sätter vi oss i bilen ( o låter tvillingarna mysa hemma med farmor o farfar) o säger inte vart vi ska utan bara att de tar flera timmar dit så dom kan blunda o vila eller sova. Haha... Ska bli så skoj!!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback