Mårängen

Med halva släkten idag :)

Vaknade rätt tidigt idag o förberedde för en heldag (igen) på stranden. 

Idag hade vi bestämt med min bror (som istället kom till oss igår o slog mig o Mathias i monopol o sedan sov kvar) mina föräldrar o min faster o farbror. 

Hade så himla kul o skönt! 
Lite mer moln idag o de behövde nog våra kroppar efter över en veckas sol o bad. Imorgon o måndag såg de ut o bli sämre igen så då lär vi ta en hemmamys dag o en innefattas nån annan stans känns de som. 





Sov gott i morse trots värmen. 


Mysmorgon. 


Också sällskap idag. 


 O envis sådan. 



Skitspelet ;) förlorar alltid i monopol. O grinig blir jag ;p

Nu är vi barnvakt åt bästa vännens två yngsta så mamman o storebrodern skulle få egentid. 

Nintendo Wii kom igång nyss. 

Ta hand om er. O gör inte som jag o bara drick kaffe trots värmen. Blodtrycksfall ett x antal gånger senaste dagarna. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback