Saknar...


Gick med på detta sommarschema för tjejernas skull. De lär sig nu simma. 
Två veckor simskola. Två veckor ifrån oss. Plus vår vecka i Norge. Fy f*n va lång tid de e ifrån sina älskade barn. 

Ni som känner mig vet om min fasad. Nån frågar hur de e o hur man mår... 
Kan inte tala om att jag gråter inombords. Kan inte visa hur trasig jag är utan alla mina barn. Kan inte. Då går jag sönder. 
Så nästa gång ni frågar hur jag mår o jag svarar bra. Då vet ni hur jag igentligen mår. ;( 

De absolut sämsta med en skilsmässa... Fy farao...
Nu ska jag krypa ner bredvid min stora älskling o lyssna till hur de små snarkar... Sova bort saknaden för imorrn är en ny dag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback