12/3

Våra små är 12 veckor nu... 
Men de skulle vara 3 veckor. 

Kom på hur dum jag är som "förväntat " mig leenden i flera veckor... De ler ju alltså men inte så ofta. Men dom är ju 3 v gamla korrigerad ålder. 

När de föddes trodde jag inte man skulle prata om korrigerad ålder, men de blir nog svårt att låta bli. 

Läser massor i alla grupper på fb o de verkar som att de flesta hört att efter två år har prematurer "växt" ikapp. 

Sen kanske de beror på hur mycket prematur dom är... 

Men men, nu ska jag koppla av o bara va o njuta av bebistiden o ta det som det kommer. En får va glad så länge de ligger still ;) 



17 mars ca 1,5 kg samt 1,7 kg


7 juni ca 5,5 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback