Fjärilsvingar

Om 17 dagar är jag mamma åt en sjuåring. Vad hände? 
Ska de gå så här fort?
O jag kan väl knappast va sju år äldre... Eller? 

😜

Älskar sommaren. Hatar vissa insekter. 
Njuter innan myggen börjar bråka med oss. 

Denna underbart vackra var med oss ett tag idag. 






De badades en hel del med i värmen

På fredag åker mina älskade stora kids med sin far till Mallorca. Frågade Cornelia om dom inte kan smuggla med mig. Jag kan krypa ner i hennes väska. 
Förstod inte vad hon menade med att jag är för stor o tung. O sen att pappa o L betalat resan för dom, inte för mig. 
Hon dumförkladade mig med blicken när jag sa att jag ändå kunde bjuda med mig med... Goding! 

Myste lite i morse mellan fajterna om o städa rummet. 
Störst vs minst
<3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback