17 maj




O 24 grader varmt. 
Älskart. 


Dessvärre har jag helt slut på tålamod o ork stundvis så för första gången i mitt liv känner jag mig som en PMS kärring ;)

Ska på återbesök på tisdag o träffa den kvinna som plockade ut våra små guldklimpar o då lär jag be om p-piller så de blir ordning på mensen igen. Sjukt o ha den i 8 dagar.... Trött o grinig o j*vligt känslig. 


Hade dessutom vår första riktigt sketna natt... Kombon är väl den sämsta... 

Har iallafall suttit ute i solen mest hela dagen. Njutit av värmen med de små i skuggan o de stora i badet ( uppvärmt spabad) 

Enligt våra första beräkningar så var bf i dag... Men ett ul ändrade ju det till den 15/5 men de struntade ju twinsen i när dom kom den 12/3.... 

Skulle lagt ut massa bilder den 15/5 men då jag mår som jag mår valde jag bort det. Kommer när det kommer istället ;)

Ta hand om er. Ska mata de små igen innan sömn. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback