Syr

Har hittat en ny hobby!! 

Älskart!! 

Jag har hittills sytt två mössor, fyra hakklappar/dregglisar o snart en babyfilt. 

For ner till stan o Olssons tyger (20% rabatt med :) ) köpte på mig rejält med tyger, spetsar o tryckknappar. 

Åh de är så beroendeframkallande så de liknar ingenting!!! Barnen kommer givetvis först, men så fort de sover sitter jag vid symaskinen :) 

Sydde ju två babybyxor igår med! Glömde de. Men de blev inte jättebra pga skrevet... Måste kanske hitta/köpa mallar ändå. Nu gör jag ju egna... 

Nähe, nu sover Sebastian igen så adjö. Symaskinen ropar ;)



Å imorrn blir jag hel igen!! Då kommer mina stora flickor hem!! 

Ta hand om er!!


Kommentarer
Postat av: Mlir

Ottobre har många tidningar med massor med mönster i. Finns att köpa hos tusensköna tyger :)

2014-05-12 @ 20:31:41
URL: http://mlis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback