Sytt :)

Några dregglisar/scarfs som jag sytt. Blev även tre par byxor o en kjol. Dock blev byxorna till dockorna då jag inte vart nöjd. Kjolen får vi prova men den ser söt ut. 

Döttrarna kom till oss idag med. Underbart. 

Förra veckan va rätt bångstyrig med dom då de va kaxigt o mycket "du bestämmer inte över mig" 
Gah va skoj den e... 

Hoppas o tror denna vecka blir bättre. 
Imorrn är Cornelia ledig pga studiedag. Överväger hur vi gör med Nathalie då jag tror Cornelia kan behöva lite egentid..


Våra små blir två månader idag... Helt galet igentligen. O snart är bf. Bara tre dagar kvar...  
BVC imorrn igen. Spännande. Jennifer lär va över 4 kg o sebbe är nog nära med. 

Uppdaterar imorrn efter vägning :)

Nu ska jag sätta mig i soffan o slappa. Knappt gjort sen syintresset kom över mig ;) to.m under Eurovision satt jag vid symaskin :) den du. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback