Galet...

För ett tag sen va jag superduktig på å blogga. Sen hände nått. Inte vet jag vad för jag mår lika bra om inte bättre o jag sitter ju med fb rätt ofta o mycket... 
Har liksom tappat vanan. 
 
Så kan de gå med fyra kids. 
Full fart rätt ofta, men underbart. 
 
De två stora är underbara mellan sina trotsutbrott. Tror inte de e lätt när man är stor fast man är liten. Vilket ben ska man stå på o vem är jag. Stöttar o lyssnar men just nu har det ibland känts som om inget hjälper. De gör de väl ändå nånstans i slutändan men just nu känd de lite som ett evighetsjobb. 
 
 
De två mindre i familjen är därimot inne i en väldigt mysig period. Mycket skratt o bus. Vintertiden kom o tog allt vad heter rutiner men en vacker dag kommer de tillbaka igen. 
 
I dag tänkte jag ta oss till öppna förskolan. En får passa på de gånger vi är friska :) 
 
 
Ta hand om er. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback