Hela familjen samlad igen.

Älskar varannan måndag!! 

Idag hämtade jag tjejerna igen o är nu hel gör en vecka. 

Mycket mys har vi hunnit o så åkte vi till mina älskade föräldrar o badade i utespat. Lövly!! 

Har ert jätteroligt projekt på g förhoppningsvis. Känner mig sprallig o sprudlande glad just nu. Hihi. 

O så sålde vi guldbilen i helgen. Till en underbar person som jag vet kommer ta hand om pärlan. Ville inte sälja henne men så onödigt med två bilar när vi absolut inte behöver det. Kanske senare i livet men nu är det onödigt. Känns bra men lite sorgligt. O Nathalie förstod inte varför vi gjorde så men jag förklarade läget o hon ryckte på axlarna o sa jaha, okej. Älskade barn va söta ni är! 

Ta hand om er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback