Gräsänka

till söndag... 
känns jobbigt då vi inte varit ifrån varann så här länge sedan.... eh... ja säg de... När han bodde i västervik kanske... 
Ogillar det men unnar honom de för han reste på fiskeresa med sin pappa, bror och brorson.
Tist bara att det vart en sådan krock med mitt humör o temperament i detoxen... Nu är det bara 1 (!! EN!!) dag kvar på denna helvetesvecka så får jag börja äta mer normalt igen. Fortfarande begränsat och efter schema, men förstå en god sallad.... Mmmmm.... 
O potatis..... mmmmm....
Youghurt... mmmmm....
 
O en näve bär och en näve nötter om jag inte minns fel. Fan jag är på G att klara första och värsta veckan =) 
 
 
 Ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback