Möhippan.

Jag blev kidnappad hemifrån av två maskerade typer. De satte en bärkasse i min hand med instruktioner på. 10 minuter o en packningslista.

Skulle packa allt från sexiga underkläder till glödlampa. (90 % av sakerna på listan var enbart för att skapa förvirring)

När timern ringde knöt dom en ögonbindel för ögonen o tog med mig ner o ut. 

Efter ett hårdhänt ombyte i en lägenhet intill 
blev jag instoppad i en bil (vars dofter jag aldrig känt förr då jag sen jag slutade röka fick otroligt luktsinne o kidnapparna hade ju det i åtanke.)

Avsläppt efter en lång biltur och beordrad att vänta o stå still. 

Fick sen 8 ballongsnören o en väska i handen. Sedan leddes jag in i varuhusen i city. De tog av ögonbindeln utanför en underklädesbutik o visade sig för mig. Tårar o jubel. 

Skulle visst in o prova nått men i provhytten stod i stället massa nära o kära. 

Under dagen pangade jag en ballong i taget o dessa innehöll en liten lapp med ett uppdrag.  

Sälja kramar, ta selfies med främlingar ,  sjunga allsång , bjuda upp en främling till dans m.m m.m 

Sedan gick vi till Makeupstore o jag blev festsminkad. 

Sedan upp till jobbet o drack o åt o hade sjukt kul.

Avslutade med utgång o tyvärr dans till urkass dj / musik. 

Sålde dessutom en titt på musen för 20 kr. Musen var en kattleksak fastknuten runt min midja....  😂😂

Tack tjejer för en underbar dag. ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback