Brudklänning

Idag när jag hade fotat färdigt på förskolan i Linköping så kom jag på att Festyran mer eller mindre låg på vägen tillbaka till norrköping. Så jag svängde snabbt förbi o sa hej.
 
Underbart trevliga Susanne tog imot mig med ett stort leende och en varm kram.
 
Vi pratade om mässan och om min klänning samt att vi har ett följe på 2 tärnor och 2 bestmans samt alla barn =) 
 
Det verkar som att vi kan få klä upp alla i Susannes fina kläder.
 
 
Vi kommer att åka dit igen när de nya klännigarna kommit hem och då prova och känna efter hur allt känns och sitter =) 
 
 
Längtar så. 
 
 
 
 
 
Kan starkt rekomendera er att kika in hos Festyran för det är underbara kläder till bra priser.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback