Ingreppet klart

Läkningen kvar.. 

Kom in runt 7.00 o förbereddes. Klädde om till finfina sjukhuskläder o blev visad till ett väntrum. De satte på lite extra värme då jag nervositet frös så jag skaka. 

Sen fick jag gå vidare in i operationssalen o lade mig på britsen. När alla hade hälsat så sattes det en infart i armen o när sköterskan förstod min nervositet så gav hon mig lite lugnande direkt. Sen blev ryggmärgsbedövning satt och inte många minuter därefter sövdes jag ner. 

Operationen tog runt 1 1/2 timma o allt hade gått bra enligt läkaren. Var lite trött på uppvaket så kom inte till salen förrän runt 14. 

Har vart uppe o stått o mår okej. Får bra med smärtlindring och har en underbar rumskompis. Fick dessvärre en till här på kvällskvisten, men hon var så grinig, tjurig, omöjlig så personalen löste ett eget rum till henne... Tack o lov. 

Nu är de dags att blunda en stund så får vi se hur natten blir. 

Ta hand om er. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback