Så tråkigt seg

känner jag mig... vill fixa iordning här hemma men kommer mig inte för det, och vill blogga men kommer mig inte för det och MÅSTE redigera bilder fråmn hösten och framför allt från bröllopet så ni får se mer...

dock så har min svägerska varit lite duktigare än jag och idag fick jag syn på att hon uppdaterat väldigt flitigt och däribland var massa bilder från bröllopet, både kyrkan och festen

http://mysan207.blogg.se/2010/january/battre-sent-an-aldrig.html

vi finns med lite längre ner i samma inlägg på julafton om ni vill se oss därifrån med =P
hoppas de e okej för dig Mysan att jag skickar in några nyfikna in i din blogg annars får du säga till!!!

Kika gärna in hos henne så redigerar jag undan lite nu i kväll när jag valde bort den där svenska filmen som Danne ville se.... har så svårt för svenska filmer över lag, så jag får hellre lite gjort vid datorn....


Var ju med på bröllopsmässan i Himmelstalunds Brunnsalong i dag för övrigt!!! Kände mig väldigt vacker, så bilder därifrån ska jag väl också se till å lägga in nån gång.... hoppas kunna komma i fatt i bilder rätt snart, men det ska ju laddas upp i en evighet också.


Kommentarer
Postat av: Mysan

Hihi vad roligt att du nämnt mig i din blogg, skulle just skriva att jag uppdaterat bloggen med massa fina bilder. En favorit vart den bilden med dig och din mamma, det bara strålar lycka och kärlek om den bilden :)

2010-01-18 @ 09:56:22
URL: http://mysan207.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback