Måndag + Förkyld

jupp, nu har min förkylning brytit ut... kännt mig hängig och krasslig i över en vecka nu... ont i kropp och huvud, trött gringig o hängig...

Men nu vet vi ju varför. Jag e snuvig och har fruktansvärt ont i halsen... Usch å fy säger jag bara... jag och cornelia som skulle fått träffa 3 veckor gamla Thyra i morrn.... blir ju till å avboka och flytta fram till nästa vecka nu ju.... tusan!

Så nyfiken på att få träffa lilltjejen! hon va ju så liten när hon föddes så cornelia kommer nog se rätt stor ut brevid henne.

Nä, nu ska jag äta lite mat och krypa ner i soffan o kurrera mig.

        Igår ; Söndag
        Idag ; Måndag 

The future is born
image151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback