Utmanad...

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg där den svarar på frågorna. I slutet av inlägget utmanar bloggaren nya personer.

Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag gick på eneby, 8:an,  var 14 år och hade superskoj... Mycket minnen från den tiden med klass 8E!! Vi var aldrig ense om något och hade ingen vidare sammanhållning men minns ändå allt som skoj... Flirtade med pojkar och tog inte livet på störta allvar utan levde och lärde av misstag.. *ler* Åh, minns att jag fick en stenhård snöboll kastad i knävecket så jag va blå i 14 dar.... inne i korridoren dessutom! Mindre skoj... Var i turkiet april 98 också... underbar resa med mina föräldrar och bror!
 
 
Vad gjorde du för ett år sedan?

Gick och väntade på Cornelia i Brasilien!! 2 veckor underbar semester... på tal om det så kommer vi vara med i aftonbladets resebilaga nu i februari... Ang Babymoon så vi har blivit intervjuade och skickat med några bilder till dom *ler* Håll utkik efter bilagan RESA


Fem snask du gillar? Chips, poppisar, lakrits, torkad ananas och läsk (? är ju typ beroende)

Fem sånger du kan hela texten utantill:
Good bye my lover, The Rose, Ping pong song, Ingen sommar utan reggae , ehhhh.... Sveriges national sång... =P Svår fråga, gick in på en musikförsäljningssida och valde några på måfå och tröttnade efter 4... *ler*

Vad skulle du göra om du var miljonär?

Fixa klart här hemma, köpa hus i brasilien, ge pengar till bror min så han får sitt körkort eventuellt ge honom startkapital till ett företag, hjälpa våra släkter med ev ekonomiska problem, ge till välgörenhet

Tre dåliga vanor:  Nagelbitare när jag e deppig eller stressad, självkritisk, tvberoende

Fem saker du gillar att göra? Mysa med familjen, fotografera, blogga, se filk under en filt i soffan med poppisar i knät, se Cornelias alla framsteg och miner *ler*

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:  Nitar, lack, läder, päls och gummi

Fyra favoritsaker: Kameran, mobilen, tvn, kudden

Personer jag utmanar: Er allihop!



(Ps... svaren uppdaterades en aning dagen efter jag gjort testet, de va något fel med bloggen så de sista svaren kom inte med.... men nu e det komplett...ds.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra jobbat ;) Du dom där snöbollarna inne i korridoren (!) minns jag väldigt väl nu när jag läste ditt svar :) Det va tider dä ;) Bamsekram!

2008-01-31 @ 22:36:27
URL: http://gullungar.blogg.se
Postat av: Tyra

hejsan tack för kommentaren, vad gullig du är. Hur gick det med visningen på radhuset??? Jag var aldrig där... Har du barn, vad roligt, kram

2008-02-01 @ 12:30:18
URL: http://www.tyras.blogg.se
Postat av: Johanna

Föresten, 8:an gick vi ju i ja... jaja samma sak som 9:an nästan va ;) KRAM!

2008-02-01 @ 13:23:32
URL: http://gullungar.blogg.se
Postat av: Vickiz

Tyra: Jo, visningen gick bra men budgivningen spårade ur... 1,9 tror vi det slutade på! för ett radhus

Johanna: Jo, o ju mer man tänker på de desto mer kommer man ju på! men de va skoj...

2008-02-01 @ 23:09:54
URL: http://vickiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback