1 år sedan...

17 juni 07:
Vattnet gick 13.40
Vi åkte upp till förlossning kl 14
Kollade värden och lyssnade på hjärtat
Fick gå en promenad och komma tillbaka om värkarna kom tätare.... Kom till Vrinnevihus och fick sen skjuts upp till förlossning av min mamma.
Kl 16. 30 låg jag i badet på förlossning... underbart.
Kl 17 fick vi ett rum och jag fick träffa en av mina bästa vänner den dagen... Lustgasen
Sen var det bara att vänta och känna smärtan. Mysigt kan jag tycka nu i efterhand.....
Runt 19 tiden satte dom ryggbedövning. Gjorde väl ingen större skillnad =P
ca 22.00 förvandlades magen enormt och bytte form.
23.40 började krystvärkarna och slutligen
00.23 måndagen den 18 juni föddes vår prinsessa Cornelia Maria Charlotte

        
     



Kommentarer
Postat av: Patrik

Ja grattis Cornelia! lite i förskott =) Det blev en tår i ögat den natten när man fick höra det lilla livet för första gången /Brorsan

2008-06-17 @ 22:23:55
Postat av: Susanne

Grattis från mormor också!! Javisst kommer jag ihåg hur härligt det var att höra ifrån er..=) Så mycket känslor...Och nu blir lilla hjärtat 1 år redan..;)

Massa kramar o pussar från Mormor

2008-06-18 @ 00:00:29
Postat av: Emelie

Åh, grattis lite i förskott Cornelia!!!!!!



Kramar från Maja och hennes mamma Emelie

2008-06-18 @ 09:07:55
Postat av: Lottiz

Grattis på den riktiga dagen också, fick för mig att det var 18:e igår ju, men då sa jag ju Grattis till Sally på rätt dag iaf, hehe ;-)

2008-06-18 @ 11:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback