November...

1 november i dag och jag kan bara inte förstå det... I morgon väntar besiktning av "gula faran", vår Seat Ibiza, men det har ju liksom känts så långt bort..... November.... Och nu är vi här.


Vi funderar på om det är dags att sälja den... den älskar ju att rulla och kjust nu står den mest här hemma faktiskt.... Lite trist på en så härlig o smidig bil, men väldigt osmidig o rätt liten med 2 barn kan man säga... får nog kanske, jan menar kanske in barnvagnen om jag fäller säten.... men klockren är den ändå... för en 20-25 åring som gillar snabba o snygga bilar, för tuff e den....


Men i allafall, annons ska jag inte sätta ut här eller i dag i allafall =P


Får se hur lilla pärlan klarar stt prov i morgon så får jag o Danne ta oss ett snack sen.


I morrn har jag även möte med min jobbcoach samt basket sen på kvällen... Jippie!!! Min första match jag får/kan se för den här omgången!! Tycker själv att de blir lite för bökigt att fixa barnvakt en vardagskväll för att kolla basket i 2 timmar, även om jag älskar det! Men just nu finns det annat i livet som jag älskar mer (de lät knas de jag skrev kommer alltid älska dom mer såklart =P)
Men sen när dom blir lite större så kan dom ju ev följa med eller så....

Men i morrn kväll ställer Daniels mamma upp på att komma hem till oss så dom kan somna precis när dom vill utan att vi ska behöva oroa oss för hur vi får hem dom utan att väcka dom...

Så det är en lite splittrad dag i morrn med nervösitet och spänning...


Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet

Nä...man fattar inte hur sjukt fort tiden går. Redan november. Ganska tråkig månad, hoppas den går fort... ;)

KRAM och lycka till med allt i morgon

2010-11-03 @ 23:34:06
URL: http://blogg.helenashem.se
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet

Oj det var visst igår!!! Men lycka till i efterskott då ist. :)

2010-11-03 @ 23:34:46
URL: http://blogg.helenashem.se
Postat av: EMMA - FOTO

Kul att du ville vara med i tävlingen =) Lycka till =)

2010-11-04 @ 12:13:46
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback