Ett år sedan...

mormor somnade.... Farmor hade "årsdag" den 25 augusti och nu är det mormors tur.

Vi var på kyrkogården i går jag mamma, pappa, cornelia o nathalie.

Känns fortfarande så fel att vi aldrig åkte till vrinnevihus där mormor bodde och lät henne hålla, känna och mysa med Nathalie.... Hon såg ju knappt inget så det var inte det som var grejen.... men om jag någonsin får barnsbarnsbarn så vill jag nog bra gärna klappa och sniffa lite på den lilla.... Mormor fick aldrig det.

Vet inte varför men små skuldkänslor som jag förträng bubblar inom mig...

Kan ju inte göra något åt det i allafall.... Nathalie var med upp till vrinnevihus denna dag för ett år sedan när vi tog ett sista farväl. Hon låg så vackert där i sängen.... sovandes..... för gott.


God natt mormor.

Så ledsen att du inte fick träffa Nathalie men hoppas du ser henne därifrån du är nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår precis vad du menar... Men hon ser er o vakar över er!! O Nathalie mest av allt tror jag!!

Jag är VÄLDIGT ledsen över att min älskade morfar aldrig kommer att få se, känna o likta på mina barn.. Hade åtminstone kännts skönt att fått tala om för honom att vi väntade barn.. Men inget av det hanns ju med... Men jag VÄGRAR tro att han inte ser oss från sitt moln eller var han nu är!! Så när det är dax så vet han det nog INNAN vi vet ens!! ;0)



KRAMAR!!!

2010-09-10 @ 13:17:58
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: sandija

Gillar din blogg och fin blogg!:D klicka gärna in min blogg. <3



Allt bra med dej?

2010-09-10 @ 14:28:33
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback