Haft en...

hittintills bra dag!

Massa snack och härligt sällskap med min favoritmoster. Räkmacka och kaffe... *mums*
Och så kaka på det förstår *ler*


Dagis har fortfarande inte ringt och sagt att Nathalie har vaknat så jag antar att allt går himla bra i dag... Måste väl pallra mig dit rätt snart för Cornelia går ju till 14.... =P

I kväll blir de lite "rå om mig själv- stund" med vännen Tessan... vet inte riktigt vad som kommer till att ske men det var visst på oriflame i allafall så vi får se vad det blir.... skönt att komma i väg o roa sig lite ibland bara...


Nä, nu sa jag hämta gullungarna och hoppas på en lugn o mysig eftermiddag med!

Ta hand om er!

Tack för kommentarer till förra inlägget och alla gratulationer. Är ju inte allt för ofta man vinner så varje vinst gör en ju så himla glad! Och mamma blev ju himla glad hon med så klart!

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

En award till dig finns i min blogg att hämta, trevlig söndag!!

2010-09-19 @ 15:59:40
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback