Inte arbetslös!!

Trodde att denna fredag skulle bli min sista arbetsdag på ett bra tag då jag för 2 veckor sedan fick besked om varsel....
Men då täljestads ägg cheferna fick veta att jag blev arbetslös så funderade dom mycket och noga och valde att i onsdags ge mig besked om att jag får ett vikariat till siste januari.... Känns otroligt skönt att veta att man har jobb ett tag till nu faktiskt. Himla knasigt men härligt gäng är vi som jobbar där ute .
Ber om ursäkt över stiltjen i min blogg men när jag är nere så blir jag trött o är jag trött så orkar jag helt enkelt inte uppdatera bloggen, även om det ibland är skönt att ventilera i den.
Har i dag städat övervåningen ordentligt då vi faktiskt bott i 3 månader i huset o fortfarande inte fått den ordning jag/vi önskat... men så blir de väl med småbarn och heltidsjobb i bland,krafterna räcker inte till alla gånger. Och jag lever hellre i nuet och tar det lite pö om pö.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback