Hämtat bil och telefon!!

Vår AC i bilen pajade i hop veckan innan vi skulle till gotland vecka 28 (så klart) Det är bara så typiskt när man faktiskt tänkt åka 5 vuxna och 2 barn i vår vw sharan. Vi har ju 7 säten i bilen vilket är underbart, men utan ac på sommaren med 2 barn i bilen är inte jätteskoj precis. Men det funkade bra för vädret var inte tipptopp alla dagar.
Men en underbar vecka hade vi i allafall =)
Men nu i allafall kände vi att det var läge att fixa bilen och jisses va dyrt de kan bli med 2 bilar....
Service på båda, 2 nya däck till vår lilla gula fara ( Seat Ibiza) och ac fix på den stora.... Hmmm, blev en dyr månad om jag säger så.
Men så till den roligare nyheten.... Min nya telefon kom i dag. Längtar efter att få prova den, för det ska ju laddas i 711 timmar först ( 3 egentligen men det känns som en evighet... ;) )
Ryggen är bättre men inte toppenbra. Men i morrn återgår jag till jobbet för nu har jag varken lust eller råd att vara hemma mera.
På torsdag ska jag ju dessutom tillbaka till massören och då vore det ju bra om jag kunde svara på hur mycket bättre ryggen känns. Togmig ut på promenad ( hämta bilen) och äventill Citygross för att handla lite mat.
Måste ju röra på mig för att komma i gång, men jag har vilat väldigt mycketmed så ni behöver inte vara oroliga ;) Eller hur Mamma *puss*
Snart dags att hämta hem tjejerna igen med. Sedan ska jag på möte ang avdelningsplacering och upplägg om hur övergången blir. Vetinte om det ärbäst att flytta 2 eller 4- åringen.... Ska se vad personalen tycker, skulle nog vilja låta dom prova några dagar o se hur det funkar innan det blir helt bestämt.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Ja någon annan får ju kanske nytta av kläder eller saker som är förfint för att slänga. Och lite extra pengar till mig är ju inte fel :) Sen har det nog åkt iväg totalt 2 sopsäckar kläder till Sådana dära insamlingsstationer :)

2011-09-14 @ 09:12:24
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Pia - Smilinggirls!

Hej! Nu har vi utsett Dagens blogg. Kolla om det var du eller försök igen: http://smilinggirls.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-ny-omgang.html#comment



/Smilinggirls

2011-09-14 @ 12:53:26
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback