Lill-lördag...

Oj vilken lång onsdag detta varit.... vaknade med ryggvärk o den har hållt i sig hela dagen.... stoppade i mig 2 panodil när jag höll på att bryta ihop på jobbet men sen höll smärtan sig lite mera jämn, slapp topparna liksom.
Har märkt att vissa rörelser på jobbet ger mig extrem smärta så nu är det dags att boka in en massagetid igen... var lite för länge sedan, men jag ligger på spikmattan en stund varje kväll nu... eller ja okej då... blir 3e kvällen i kväll sedan vi flyttade till huset.
Längtar extremt fram till helgen då man kanske kan få vila upp ryggen något. Tänker inte slita ut mig mer är nödvändligt just nu i allafall.
I kväll orkade jag knappt fixa kvällsmat....  jag fixade faktiskt matlådor inför morgondagen, men då jag inte var ett dugg sugen på pyttipanna så käkade vi i stället avokado och varma mackor i kväll.
gott och enkelt.
Jag fick två härliga jobbtips av en väldigt duktig och härlig tjej vars blogg jag läst i massa med år... Josefin med bloggen Happy Days. Hon tar otroligt vackra bilder och tar sig tid för allt de där extra som en annan önskar att man hann och orkade med... jobben då...  jag har redan sökt ena jobbet utan att dom hörde av sig så jag ska göra ett lite mer speciellt cv och skickain den igen till dom tänkte jag.
Men om någon, vem som helst vill anställa en fotograf så hör gärna av er med en liten kommentar till detta inlägg eller sök upp mig på facebook - Viktoria Grentzelius
Vill inte se ett endaste ägg till, men vet att jag kommer se ca 50000 ägg i timman i morgon med.... *suck*
Är väldigt tacksam för mitt jobb, det är jag verkligen, för utan det har jag varit inskriven på ams nu och det hatar jag. Men jag vill hålla i en kamera.... inte äggkartonger.
Nu är onsdagen i alla fall gjord och helgen närmar sig med stormsteg =)
Jag biter i hop och ser framåt.... Alltid.
Au revoir

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Håller tummarna för dig och jag tänker skicka ett mail ang dig jag med till ena killen som jag redan haft kontakt med på ena fotojobbet. ;-)



Lycka till vännen!!

2011-09-08 @ 12:22:43
URL: http://myhappydays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback