Fotofabriken

Har jag mycket att tacka för. 
 
Dom erbjöd mig jobb precis när jag behövde det och nu när jag intelängre klarar av att jobba är jag ändå alltid välkommen in på fika o pratstund och jag knner mig alltid som hemma där.
 
Har jobbat där i flera år tidigare, men pga omstrukturering årsskiftet 08-09 så fick jag söka mig vidare. 
 
 
När jag nu i höstas inte längre klarade av mitt jobb på ett lager så hörde dessa underbara människor av sig och fixade fram en tjänst åt mig.
 
 
Nu har vi varit och fotograferat magen o fått den förevigad.
 
Jag rekomenderar verkligen alla starkt att göra detta, Jag gjorde det första gången 07 när jag väntade Cornelia och återkom givetvis 09 med Nathalie i magen och jag har de bilder uppe i ramar. 
 
Jag saknar min mage när jag inte har den, och gnäller lite över den när den är stor, men att ha bilder ifrån det är ovärdeligt.
 
Plus att om man vill så boka ännu en tid då bebisen är nyfödd!! Denna tid kommer aldrig tillbaka och visst att man kan ta fina bilder hemma, men gå till en atelje och ta riktigt bra bilder med, nån gång... Så värt!
 
 
Nu har just Fotofabriken en drive:
 
www.fotofabriken.se
 
 
 
Nu när jag väntar tvillingar valde vi en väldigt tidig tid, men ett tips är ju att boka några veckor innan bf då vissa bebisar har bråttom ut. =) 
 
 
Jag kommer lägga ut ett urval av våra gravibilder här inom kort =) 
 
 
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback