Ace Wilder på Kolmården

Vilken lycka!! 


Som mina tjejer pratat om denna dag!! 

Ace Wilder!! 
Nr 7 på cd skivan som går runt o runt. 

Även nr 9 på cd 1 va där... JEM. 

Ha ha. 

Nathalie va så söt i går tror jag de va. 
X antal killar va med i Sommarlov o jag frågade henne vilka de va. 
- ja vet inte , fick jag snabbt till svar. 
Sen såg man att hon tänkte vidare en stund o så vips
- jo mamma de dom i buren! 

Haha, de va ju nån grupp med i melodifestivalen då en kille stod med otäck mask i en bur! Sånt har ungen koll på!! 
Underbart! 


Men idag va dagen äntligen här. Vi hade väl hoppats på sol så man frivilligt stått kvar i långa köerna för T-shirt o autograf men se de kände vi inte för i kylan o regnet. 

Spelningen va riktigt bra! Många bra låtar hon gör. Även Jem va ok men kändes mer nya på nått sätt. 
Visste inte hur dom skulle få igång publiken riktigt. 

Vi va ett steg före vi så när vi kom till marine world tog vi plats under tak o så satte jag mig o mata bäsarna medan tjejerna o Mathias åkte delfinexpressen o roade sig innan konserten. 
O strax innan de började spela kom dom o satte sig så hade vi bra platser o såg kanon. Medan vi åt vår goda pastasallad. Barnen älskart. 


Blev en underbar dag trots skitvädret. 

Imorrn väntas kalas på busfabriken för vår sjuåring. Ska bli spännande. 
Alla inbjudna har inte svarat heller så jag vet inte om de kommer 7 eller 10 barn... Dumt men sant. 

Men de blir nog bra ändå. 

Sedan är det dessvärre dags att säga hej då till tjejerna.... Usch så jobbigt de kändes nu... Min exmake o hans sambo gjorde ett jättebra "sommarschema " över barnens veckor o nu är det igång. Det jobbiga är nu o fullfölja det så braiga schemat... Dvs så säger vi hej då imorgon o ses inte förrän den 18 juli.... Gah !!!!! 

Har aldrig vart i från dom så länge... Fy farao va trist de känns nu. 
Tack o lov för våran norgeresa. Hade verkligen fått panik om vi inte haft nått planerat för oss då.. 


128 mil enkel resa... Spännande... O förkyld börjar jag till o bli... Mysigt. 

Nädå, de kommer bli bra. O döttrarna kommer dessutom få gå i simskola. Därav schemat... 

Nä, liten bildbomb så ska jag sova sen. Ta hand om er! 













 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback