The ugly truth

Så här såg jag ut kl 8.38 den 12/3;


Så här ser jag ut nu, 15 dagar senare; 


Fick ett mail från kronans barnklubb idag.


 Är nog lätt att man som nybliven mamma jämför hur mycket mage o div extraskinn man har kvar jämfört med andra. Jag har fått vänta in min kropp alla graviditeter. Men tänk så här; 
De tog 9 månader( plus minus några veckor) att bli en valross som jag kallade mig på slutet. 
O de tog 15 dagar för kroppen att dra ihop sig till dagsläget. Allt inuti ska återställas o allt extra ska minskas. 

Stressa inte. Njut av din bebis/bebisar. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är ju helt otroligt vilka kroppar vi människor har som kan. Med den otroligt stora mage du hade, har du du bara den lilla kulan kvar. Och inte gjort en enda sit ups. ;-)

2014-03-28 @ 10:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback