Läkarbesök på bf dagen

Idag är dagen då de små skulle kommit till oss. Den dagen vi för 40 v sedan såg så fram imot. 

Himla glad över att de kom tidigare med tanke på hur stor man var där på slutet. 

Hann ju " bara" 30 fulla veckor... 

Sebastian va otålig o hade hål på sin hinna så hans vatten gick. Jennifer hade de tryggt o bra men plockades ju så klart också ut. 

Undrar hur jag hade sett ut... 

Gigantisk antar jag. 


Vi var med de små till läkaren idag. Två sprutor var bidde de o en extra till Sebastian då nått krånglade... 

Usch va de grät. Verkligen gallskrek o sp grät dom. Skar i hjärtat på oss... Hua va jobbigt de va... 

Sedan mötte vi barnläkaren o han tyckte allt verkade bra så dom fick varsin ok stämpel. Vägde 4,4 o 4.2 kg. 

Helt otroligt. 






Nu är dom bra trötta. Skrek efter mat förut men åh så trötta. 


Tänk va fort tiden går. Min äldsta blir 7 år om en månad, min mellersta 5 om tre månader o så de små som nyss kom till oss... Love it!!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback