Vilken dag...

Började redan kl 4 då de små va klarvakna ( inatt med) sebastian vaknade igen nån gång runt 7 isch.  Fick komma över i vår säng. 

Upp runt 9 o fixa inför dagen. 
Tandläkare o tatuering stog på schemat. 

Gick bra hos tandläkaren denna gång. Blev glatt överraskad att inte behöva betala för lagning då de gjorde samma förra året så blev mer en reparation. 
Så bara besöket. De tackar vi för. 

Skjutsa hem mamma igen. 
Tack mamma för barnpassning under tandläkartiden. 

Hem, upp två trappor. 
Mys bud skrik gråt o mat. 
Liiiite sömn. I skift ;) 

Laddad inför tatueringen. Redo o taggad. 

Men nä, då har hans kollega brutit armen så de är massa att göra. De va jättetrevliga o gav mig en ny tid samt kompensation. Men lite ledsen blir man ju... 

Å de e rätt ofta de händer nu. 
Tandläkaren, vårdcentralen o nu tatueringen. Vore lättare då om jag inte kånka på alla extrakilon iform av bebisar. 


Hem igen. Gap skrik missnöje. 
Lite mys o bus o mera skrik. 
Sebastian skrek länge o okontaktbar. 
Hua... 

Nu sover de båda gott i sina sängar o jag tänkte göra detsamma. 

Ta hand om er! 











Dessutom 5 år sedan min mormor somnade... Usch vilken höst de va. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback