"Träffat" läkaren via telefontid

Japp. Nu har de gått en månad ( skrev ju i bloggen för nån vecka sen om det men ringde o fick tiden den 26/1. 

Idag 24/2 ringde min läkare. O ja, jag betonade hur illa behandlad jag blev när jag bokade tiden. 

Ska dit o lämna prover. Inget snack om saken. 

Läkaren sa att de kunde bero på många saker men vi börjar med o ta några prover för å se hur de ser ut. 
Sköldkörteln mm. 

Tack!! 
Äntligen får man hjälp utan dumförklaring. 


Förresten... 
Tog cellprov för 14 dar sen men har ännu inte hört nått. Är de bra då eller borde man ringa?.... 

Ta hand om er. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska få svar inom 5 veckor. Annars ska du ringa. De brukar alltid lämna en liten lapp med info.

Svar: Hon missa nog den detaljen. Har oflyt med vårdkontakter just nu.
Vickiz

2015-02-24 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback