Snart dags...

Snart blir jag och Mathias man och fru.

Vi har det mesta färdigt och klart nu.

Klänning - Festyran i Linköping
Blommor- Snittblomman
Fotograf- Fotofabriken
Tårta- Åby Konditori
Hår- Hårkällaren
Smink- Make Up store
Restaurang efter vigseln- check
Ringar- Vigsel & Design
Naglar- På fri fot
Musik- Lotta Källström och Sanna
Tårtdekoration- Top of the Cake
 



Festen kommer vara en annan dag en vigseln då vi vigs på en söndag...

Lokal- check
Musik- check
Mat- check
Tårta- Åby konditori
Kläder- check


Känns som jag har missat något... illa i så fall... =)

Nähe ni. Nu lär jag lägga mig och försöka sova... somnar typ 2 timmar efter att jag lagt mig nu för tiden... kan vara lite mycket som rör sig i huvudet nu.

Ser så fram i mot söndag den 24 januari nu....

Dagen då jag får bli hans fru =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback