Storstädning....

1 april... i år igen detta lurendrejeri och skämt... vet inte vem man ska lita på eller vad man ska tro är sant... i dagens NT va de rätt tydligt vad som var skämtet... Riva Hörsalen... jovisst tjena.

Här hemma är jag inne i värsta städrycket.... Igår var jag och johanna på maxi och gamla albano och köpte påskpynt och björkris så igår flög fjädrarna hej vilt....

Idag därimot började jag ca 10.00 med fönstren.... Bytte till vårgardiner och fortsatte sen med golvet bakom soffan och gick sedan en stor inspektion/storstädning varvet runt... Det som inte godkändes av inspektionen städades bort. Så ett tag kändes det kliniskt rent, sånär som på dammsugning och våttorkade golv... Men vardagsrummet, köket och hallen fick sig en rejäl genomkörare.... Så vi får se vad som väntar under morgondagen....

Planer på ombyggnation ute på tomtem finns med i våra planer så kanske förbereda lite inför det...

Ha de gott så hörs vi... sov så gott

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det där var elakt jag gick på att de skulle riva hörsalen till 100% vill jag bara påpeka så det så...vi lättlurade har det inte lätt ;P

2009-04-07 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback